واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد
سرخط خبرها

تعیین تکلیف امتحان پایانی دانش‌آموزان | برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم

  • کد خبر: ۶۵۲۵۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
  • ۲
تعیین تکلیف امتحان پایانی دانش‌آموزان | برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم
ساکی درباره روند برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان باتوجه به شرایط کرونا توضیح داد.
به گزارش شهرآرانیوز، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در بخش خبری ۲۱ درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش شرایط برگزاری امتحانات در ایام شیوع بیماری مشخص شده است، اظهار کرد: بنا بر این مصوبه در شرایطی که امکان حضور دانش آموزان وجود داشته باشد براساس نظر ستاد کرونا کار حضوری انجام می‌شود و در شرایطی که وضعیت میسر نباشد امتحانات غیرحضوری است.

او ادامه داد: پایه‌های نهم و دوازدهم به دلیل حساسیت پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور بدون توجه به رنگ بندی شیوع بیماری امتحانات حضوری است.

ساکی بیان کرد: امتحانات داخلی در شهر‌های نارنجی و قرمز به طور غیرحضوری خواهد بود و فقط برای پایه‌های نهم و دوازدهم آزمون حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تصریح کرد: از ۲۷ اردیبهشت تا٢۴ خرداد امتحانات نهایی برگزار می‌شود و امروز برنامه امتحانی به سراسر کشور ارسال شد تا ادارات کل برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای این کار داشته باشند.

به گفته ساکی مصمم هستیم اگر شرایط کرونایی فروکش کند امتحانات در همین بازه زمانی برگزار شود و زمان آن تاخیر نداشته باشد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در پایه نهم در شرایطی که وضعیت مناطق استان یکسان باشد، سوالات به صورت استانی بر مبنای وضعیت تعیین شده طرح خواهدشد مثلا متناسب با وضعیت قرمز طراحی می‌شود که در وضعیت قرمزمشخص شده است چه بخش‌هایی از کتاب‌های درسی حذف است و آزمون به طور مدرسه‌ای برگزار خواهد شد.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
1
بابا چه از جون ما می خواهید مگر معلم ها چه جوری درس دادن چی به بچه ها یاد دادن که حالا امتحان حضوری هم میگیرید تمومش کنید چقدر به بچه ها و خانواده ها استرس میدید بسته دیگه تورو به اون خدای که می‌پرسید بسته دیگه همینجوری آنقدر موندیم خونه که دیگه دل و دماغ درس و امتحان و ندارن بچه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
1
تو رو خدا امتحان های نهم حضوری نباشه من از سال نهم هیچی نفهمیدم همیشه سر کلاس ها قط و وصل میشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->